ZAKUPY

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie, nie musisz tworzyć konta.

Jednakże rejestracja niesie ze sobą wiele korzyści, jak np. brak konieczności wpisywania danych adresowych przy kolejnych zamówieniach. Umożliwia również dostęp do historii zamówień, łatwe ponawianie podobnych zamówień, możliwość zapamiętania produktu w sekcji ulubione.

Jeśli przy logowaniu okaże się, że nie pamiętasz swojego hasła dostępu skorzystaj z przycisku „Zapomniałeś hasła?”.

Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony na stronę, na której po podaniu nazwy użytkownika lub adresu e-mail uzyskasz możliwość zresetowania hasła.

W opisie szczegółowym każdego produktu znajduje się informacja o jego dostępności. Informacja ta jest zawsze zgodna ze stanem faktycznym. Zdjęcie produktu niedostępnego oznaczone jest etykietą „brak”, a na karcie szczegółowej widnieje informacja „brak w magazynie”. Nie ma możliwości dodania takiego produktu do koszyka.

Jeśli jesteś bardzo zainteresowany produktem, którego chwilowo nie mamy w magazynie, poinformuj nas o tym telefonicznie lub mail-em. Sprawdzimy jak szybko możemy go dla Ciebie zorganizować.

Tak. Fakturę VAT wystawiamy standardowo do każdego zamówienia na dane wskazane przy rejestracji konta lub uzupełnione później w zakładce Moje konto – Adresy – Adres rozliczeniowy.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę, dodaj produkty do koszyka, następnie przejdź do płatności. Na stronie płatności kliknij checkbox opisany jako: „zaznacz, jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę”. Pojawią się dwa dodatkowe pola do uzupełnienia: nazwy firmy oraz numeru NIP. Jeśli dane firmowe wprowadzono poprawnie w zakładce „adres rozliczeniowy”, zostaną pobrane automatycznie. Trzeba będzie uzupełnić jedynie pole z numerem NIP.

Dokument przesyłamy mail-em po zrealizowaniu wysyłki.

Zamówienie można modyfikować, pod względem rodzaju i ilości wybranych produktów, tylko do chwili jego zatwierdzenia i rozpoczęcia procesu płatności.

Dlatego szczególnie prosimy o przemyślane zakupy oraz ponowną weryfikację koszyka przed ostatecznym zatwierdzeniem.

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, jeśli zaistnieje potrzeba zmiany adresu dostawy lub sposobu dostawy, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.

Możliwość zmiany tych danych jest uzależniona od etapu na jakim znajduje się realizacja wysyłki.

Zamówienie można anulować jedynie w sytuacji, gdy nie zostało ono jeszcze wysłane oraz po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Prosimy o zgłoszenie potrzeby anulowania możliwie szybko. Sprawdzimy co uda się w tej kwestii zrobić.

Ikona serduszka, która znajduje się przy każdym produkcie, służy do zapamiętania kosmetyku na liście ulubionych produktów. Listę otwieramy klikając na ikonę serduszka znajdującą się w prawym górnym rogu strony sklepu. Umożliwi to szybki powrót do kosmetyków, które często kupujemy lub które zapamiętaliśmy, aby móc je zamówić w przyszłości.

DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Realizację zamówienia rozpoczynamy po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym. Oczywiście dużo szybciej księguje się przelew internetowy realizowany przez serwis Przelewy24 niż przelew tradycyjny.

Całkowity czas realizacji zamówienia to czas, który potrzebujemy na przygotowanie przesyłki (1-4 dni roboczych) oraz czas dostawy przez kuriera.

Aby poznać całkowity koszt zamówienia dodaj wybrane produkty do koszyka. W kolejnym kroku będziesz mieć możliwość wyboru formy dostawy i metody płatności.

Po dokonaniu wyboru poniżej w podsumowaniu zobaczysz wartość końcową zakupu.

Stan realizacji bieżącego zamówienia (jak również wszystkich wcześniejszych) jest widoczny po zalogowaniu na swoje konto w zakładce „moje zamówienia”.

Status jest na bieżąco aktualizowany. Jednocześnie na Twój adres e-mail przesyłamy informację o postępach w realizacji Twojego zamówienia.

Po złożeniu zamówienia, w wiadomości e-mail otrzymasz nr listu przewozowego oraz link, który pozwoli na bieżąco śledzić trasę przesyłki.

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie.

W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne zalecamy odmówić przyjęcia przesyłki i spisać protokół reklamacyjny. Prosimy również o poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji drogą mail-ową.

Tak. Masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od chwili dostarczenia zamówienia (Zwroty – Oleko).

Zwracane produkty muszą być oryginalnie zapakowane i nie mogą nosić śladów użytkowania. Paczkę należy odesłać na swój koszt z dołączonym formularzem zwrotu (ODSTAPIENIE-OD-UMOWY_FORMULARZ.pdf (oleko.pl)

Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy poinformować nas o chęci dokonania zwrotu mail-owo lub korzystając z formularza kontaktowego na stronie. Produkt należy odesłać niezwłocznie.

Odbiór osobisty we Wrocławiu jest możliwy jedynie po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru oraz opłaceniu zamówienia przelewem przed dokonaniem odbioru.